Ben & Jerrys!


Tänkte mig unna mig en Ben & Jerrys glass i helgen men har ej en aning om vilket som är godast har nämligen aldrig ätit dem förr!
Så ni som ätit , hjälp mig, vilken skall ja köpa!
Älskar allt med choklad!!!! så hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denna ser så god ut men hur smakar det!!!!

Skulle ätit i dag men kollade mitt socker efter middagn , ojdå!!!! 22. inte bra!
Snacka om att bihålsinf sätter in lite där! och kanske middagen med för lite insulin och stopp i nålen! Kan vara problemet!
Så i dag hoppade jag allt med onyttigheter! duktigt va!!!

Blir lite gött the i kväll  med min man, hoppas bara på att tripsie skall somna snart! Sover typ aldrig!
Så röj på denna tjej!
Avslutar med ett gammalt kort på sötisen från i somras hemma hos jenny i Beckonberga!!
!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Matte älskar choklad också. Han gillar New York Fudge (jag tror den heter så. Det är med browniebitar.) Så den tipsar jag (vi) om!

Puss påre!

2009-10-23 @ 23:13:47
URL: http://dolly.wordpress.com
Postat av: Elisabeth

Äter du antibiotika för din bihålsinflammation? Det höjer ju tyvärr ditt socker. Det vet du väl?

2009-10-24 @ 19:14:11
URL: http://20090801.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0