Dagen D...

Nu är de dagen D. Den stora dagen för vårt lag! Vi skall kämpa vi skall slåss . vi skall spela bra!
Sedan hur de går är en annan femma....vinst såklart................................................................................

Jag är peppad även om mitt bs har varit helknas. hmmm. högt som fan sedan in att ställde ja klockan för att kolla.
kl 04 låg de fortf jätte högt, tog då ngr enheter för at få ner de till  ett brqa faste värde..
 hmmm eller hur. vaknade med en känning! SÅ BANAN SLANK I! SAMT EN  ENDA CHOKLÖADBIT! JOOO vad händer .. de stiger igen. jag tar lite extra så knäpp o rädd man är!.. ( med tanke på gårdagen)
Så blir ja ännu lägre igen då! nytss hade ja ett värde på 2.1.

Mådde verkligen pyton, kallsvettades o frös om ett! vimsig o svårigheterr med andning )( hyperandades)
Men nu måste de bli en rätsida! Har verkligen bestämt mig för det! o så blri de !!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Tove

Det gick ju super! Jäklar vad vi kämpade!

2009-10-18 @ 18:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0