Dagen i helhet!

jAHAA. vart skall ja börja! jo morgonen har ja ju redan berättat om! se tidigare inlägg!
Var på dopet, som tog typ hela dagen, mysigt eftersom de ej var så många där!. de gillar vi:)

Jag unnade mig lite kakor o en smakbit av tårtan, choklad min älsklings tårta!, skulle verkligen inte gjort de. Bs var inte kul när ja kom hem, de blev även McD. på de hela.... så tillslut så bytte ja slang o näl till en stålnäl då ja känner inte riktigt att ja litar på de mjuka!!!!

Tog den först i magen, faaan va ont de gjorde,,, de slutade ej!! så ja bestämde mig för att byta o sätta de där baK  ovan byxlinningen på kärlekshantagen. o vilken skillnad! Känns toppen bra!!!
nackdel är att ja har den korta slangen så ja kan ej ha pumpen i BH:n hmmm . undrar även om de är bättre el sämre ställe att ha den på då ja skall spela imorgon!!...
 ( klicka på bilden för en större bild)

Får väl byta den annars!! heehhe! är ju enkelt då man lärt sig! men i helhet så älskar ja nog den stålnålen bttre. känner mig trygg i den!
hade sist bs på 21.. faan . säkert för stoppet i den! hade som en bula där nålen suttit innan. Ngt som ni känner igen? KAN DE VARA DÄR AV STOPPET BLIVIT?
vore så tacksam för svar då ja är en nybörjre av detta!!!!

Åter till dagen. Sitter nuo myser, med tjejerna. Mannen min skall ut med grabb gängen o festa loss lite! kul för dem!. de behövert han! samt sin kusin från finland är här med! de träffas ej så mycket!..
Vill äta godis, men nope inte då bs är så här.. tjejerna äter o ja blir sugen!!!!

Nu ladda o åter ladda en viktig match väntas imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Åh du måste kolla om du kan komma ifrån. Min tanke: Lördag...vi kanske tränar, äter nå gott :) sen lite vin och sen utgång!! Ja va roligt! Jag måste ut nästa helg...shit kan inte minnas sist jag va ut.. Hoppas du mår ok gumman! pusssss

2009-10-17 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0