Dagen match!!!!

Var med och kollade då mitt lag spelade handbolls match mot ett lag som ja då inte tyckte var så bra!.Vi förlorade men tycker verkliogen vi borde ha vunnit!
Matchen var rätt jämn!. vi förlorade i slutet. Tog ej returer som skulle ha varit många. Minst 7 mål var pga returer!...Som vi verkligen borde tagit!

Och en del spelare var borta, så med fullt lag hade vinsten varit vår! De vet jag!
jag satt på sidan idag, vilket kändes bra nu i efterhand! Men under tiden så var ja så sugen på att spela!:

Men mår nu piiss!!! Har ingen röst! smakar var då ja hostar, och mår inte bra i huvudtaget!
Bara vila o återhämta sig! Har ju morgondagen på mig!
Sedan är de måndag med rehabs sista dag och träning ,vill köra body pump med mia!! Oxh handboll på tisdag!
Så frisk skall ja bli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men men, så ja saknar idrotten!!! de är en sak som är säker! Nu skall ja vila , kolla tv och mysa! sAKNAR MINA TÖSER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0