Fattar ej!!

vad som är problemet, jag gick o ladem ig på ett bs runt 6 igårkväll, kände mig trygg som vanligt med de!
men vaknade upp på 17. WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag bara fattar ej, är de min bih¨lsif som sitter i? eller. känner mig verkligen inte bra än men tycker ju att pc kuren skall hjälpa, kanske gör den de men ej helt. faaaaann...

ja får ringa o rådgöra med min sköterska om diabetesen för nu vill ja få ngn ordning på detta! även fast ja är sjuk!!!
man pallar ju inte så här . Spec jag som har ett sånt  kontroll behov av att tl igga pressat i mitt blodsocker!!

Kommentarer
Postat av: Anna

det kan vara så att du hamnar lågt under natten, för då släpper ju levern ut socker som den har lagrat och så höjs blodsockret.



det skulle kunna vara en lokisk förklaring på det hella :)

2009-10-29 @ 15:56:41
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0