Förberedning!

För morgon dagen som känns som den kommer blir tung! eftersom jag ej mår bra och har ej återhämtat mig helt!
Skall till pappa o fixa lite , duscha o tvätta samt lite annat, sedan till jenny för en lunch o snack. länge sedan nu!
Och sedan träffa upp Elli, min svägerska som jag ej träffat på ett år typ! nervöst:)

och på kvällen möter ja upp joanna för en fika  och gym snack och överlämning av Rapied Cuts!
Sedan blir de hemgång , kommer nog vara slut efter dagen.. eftersom ja ej är mig själv!
Så SATS besöket skjuter vi tills på Fredag!. Mannen min har sin träningsdag imorgon så de innebär att ja har tripsie från morgon till kväll!:

Menat med andra ord- inget gjort för mig"! inte ens toalett besök själv"
Nu natta för jag är trött! innan det är de mina dagliga  100ST SIT UPS MED 10 KG MOTSTÅND!
Får oxå se till att  förbereda väskan mm inför morgon dagen för när trispsie är vaken får man nada gjort!

Får se om ja kollar ner på handbollsträningen med!" varför sitta hemma själv när man kan umgås med underbara vänner!!?


Kommentarer
Postat av: Jennyn

kul att du börjat blogga mer sötnöt

2009-10-08 @ 14:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0