Har bestämt mig !

Nu har jag verkligen bestämt mig! Jag kommer sluta äta GODIS KAKOR coh allt de där som verkligen påverkar mitt Blodsocker!
Iallafall tills ajg lärt mig förstå min insulinpump och ställt in mina doser!
Wftersom jag varit sjuk typ sedan ja fick pumpen så har ja inte kunna ställa in mina doser, om jag då behöver ändra dem!!!..  vilket ja inte vet.
Eftersom godiset kommer in bara den dagen ja äter de. utan ja blir lidande flera dagar efteråt! Jag måste verkligen avstå från de nu fram tills ja kan o känner mig säker på pumpen o mig shjälv!

och nu menar ja det! jag skall hålla det! Samt ni mina vänner där ute! Hjälp mig att puscha mig, förbjud mig om ja är på G till att  äta el liknande! jag vill verkligen det! jagfår ingen ordning på mitt liv annars!
jag vill inte må så som jag mådde i går kväll, panikslagen att ej få ner det o att ligga så högt mår ingen bra av heller!!!1 tänk er vad som händer med kroppen vid dessa svängningar hela tiden!=??????

Så hjälp tack!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad du påverkas gumman..men passar du inte på att äta sötsaker när du har lågt blodsocker?



jag äter sötsaker flera gånger om dagen och det är verkligen inte bra!!! men blodsockret påverkas inte då jag endast äter vid lågt socker.

äter aldrig om sockret ligger t. ex över 6, i så fall om man ska äta tar jag insulin innan.



kram

2009-10-18 @ 11:55:28
Postat av: Johanna

Jag måste oxå skärpa mig när det gäller godis och fikabröd...kanske inte så mycket för sockret skull men för vikten.Vill så gärna ha bort min mage men det kommer ta lååång tid =(

2009-10-18 @ 13:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0