Helt underbart!

haft en underbar dag i dag, från morgon till slut helt enkelt!
Började med att lämna tjejerna  för ett hallowen party, de hade nog sin bästa dag ngn sin, snackade om de hela vägen i bilen hem!!!!
Så fina de var i sina kläder. och smink så klart!...

jag o mannen min jobbade såklart. har stått och blåst isolerat i 6 hela timmar, så snacka om att ja har ont i armar o händer, komme verkligen ha stora blåmärken på hela underarmarna av alla slag mot den stora plåt blåsten som man lägger isolerinmgen i!½!!!

men faan va skönt att få detta gjort, och att få arbeta, jag fick ett så bra träningspass i dag, tänka er att stå o hålla upp pulsen i 6 timmar samt att låta armarna jobba så länge, kommer verkloigen ha träningsvärk! men faan va skönt:)

sedan på kvällen  blev de attt hämta tjejerna o låta de gå till grannen för kvällsmys, jag o mannen med tripsie mös hemma med en dvd!



Lite bilder på huset vi kommer bo i! så vi längtar!.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej gumman! Vad fint det ser ut! Förstår att du längtar... Skönt att hon börjar bli bättre nu, för er båda. Vi ses nästa helg! :) Kramar!!

2009-10-31 @ 23:25:44
URL: http://www.metrobloggen.se/jojjojojjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0