Insulinpumpen vid träning

Gick verkligen mer än toppen bra att spela med pumpen! ja lade den i en strumpa och fäste den i sportbh, så tejpa ja fast slangen på magen samt hade ett tajt linne så ingen skulle få tag på slangen  eftersom de är mycket tröj slit i handboll!

fast satt den , ordentligt. sprang förseig o klämde mig på boobisarna då o då! FOLK UNDRADE NOG! :)
 Men kan ju verkligen erkänna att ja känner mig mer mänsklig nu med pumpen under matchen! Mina värden innnan match låg lite högt pga godis! så iinnan match var de på 9 och i halvlek låg de på 13. efter matchen hade de gått ner till 9..

kunde de bli bättre! ja är så nöjd"
väl hemma var mitt bs på 7.8. så då slängde ja ner mig en pasta kykling sallad"! skall kolla bs snart igen!
Men känns så bra. Lät bara pumpen gå, inget annat som att ge extra isnulin el koppla bort!

Normalt fall skulle mitt bs vara på 20-29 under matchen o få ta ca 10-15 ex insulin enheter! och efteråt ligga på 17 och sedan sänkas under natten!
nu håller de sig jämt!!!!!!!!!!!!!!!

ja mer än älskar denna skön het. är mer mänsklig .... känns ej som ja råkat ut för en trafikolycka, jo åldern då! efteersom återhämtningen är lika med noll i min dagar:)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är så glad för din skull vännen!!! Så kan du träna och må bra även efter, precis som du längtat efter!!! Hoppas verkligen den ger dig den frihet du förtjänar!!!

2009-10-04 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0