Inte den starten jag ville!

Kan ju verkligen erkänna att ja fick ju inte den starten på veckan som jag ville!!! hmm men man kan ju inte jämt få bestämma hur man vill ha det!

Lite roligt var i dag efter jag kommit in till sjukan, låg själv i min ensammhet och sussade typ!, hörde ja ett mess i mobilen, de var lilla Mia som skrev typ så här:

catta , idag är de din dag. du kommer få en underbar dag, solen skiner mm......

de var faktiskt lite kul, jag skrattade till det så folket runt mig undrade nog lite! Men Mia ta inte illa upp, ha ej dåligt samvete. jag gillade de messet, lika som alla andra! Du är klart bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men i hel het, nu känns de bättre. fast mitt bs ligger runt 15, pga mc D maten, de är lite svårt att ställa in pumpen då värderna o insulinet ej är som de brukar med pennor!. ha tålamod bara är de som gäller!
Nu skall ja kolla ruunt lite ohc njuta av ensamheten, Tripsie är hos mommo och vaari. Mannen min jobbar på huset!.. lika bra att passa på dÅ:)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ett tips om du äter "hämtamat" eller vad man ska säga (hamburgare, pizza - fet mat). Ställ in pumpen att ge din en kombibolus, alltså förlängd under en tid. Det funkar för mig i alla fall.

2009-10-06 @ 10:34:53
URL: http://20090801.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0