Jag lyckades!

Att f´å ner mitt bs. Efter att legat runt 23 i bs i flera timmar , provade allt. Tog mer i pumpen, bytte nål, tog pennor två gng!

Nu är de nere på 6. tror dock de kommer gå ner mer då ja satte in flera enheterr under två timmar som kommer extra! men bättre de än så där högt. Jag får ju panik.... IUdag fick ja de. länge sedan sist kan ja lova!
Kändes som vad man än gjorde så hjälpte inget!

Men men ja lyckades iallafall!
Har underkvällen myst med en film som tjejerna hyrde med mannen uppe i C innan han åkte!
Så vi har kollat på den i två omgångar nu!
Trispie o mellersta somnade så ja o iza mös vidare!

fick för oss att göra hennes läxor så nu är vi helt klara! Så duktiugt hon var. Allt gick så smidigt och hon tyckte de var så kul!: Gav henne så mycket beröm, de var hon värd!!
Så nu sover dem o ja kan blogga. kolla tv mm! Imin ensamhet! Men de kan vara skönt med!

HAr packat tjejernas väska samt min handbollsväska till matchen imorgon!.:Sååå LADDAD ja är!
Vill inget annat än spöa dem. sKA BLI SÅ KUL ATT MÖTA DEM DÅ DE ÄR MÅNGA SPELARE MED SOM JA MÖTT SEDAN BARNSBEN,  riktiga arkrevaler!!!!!.Spännande va???
SKITER I OM VI VINNER EL FÖRLORAR, BARA VI KÄMPAR SÅ!!!


Kommentarer
Postat av: jenny

SV; Hej!

Jag har haft diabetes sen jag var ungefär 6 år. De va på skolavslutningsdagen, inte alls kul! :P

Jag har både pump ich penna just nu. Jag har lite problem, mit kropp reagerar inte på insulinet så jag måste ta några tabletter så att kroppen ska reagera, inte kul alls.



Mitt Hba1C brukar liga på 9,4. Min doktor är inte alls nå nöjd med de, hon vill ju ha ner mej på... lite mindre värden, å de vill jag med!



Ja, jag hoppas också jag kommer fortsätta läsa din blogg. Jag kännde att jag ville läsa bloggar med samma "problem" som jag :-)

2009-10-18 @ 03:04:36
URL: http://jennysbubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0