Längtar!!!!!!!!!!!!

Tills imorgon bland annat då jag äker och hämtar upp tjejerna i skolan sedan hem för en myskväll som de så gärna vill ha! trispsie saknar sina systrar med!
Sedan kanske vi tar en sväng förbi Jenny och Melle för en snabb fika o uppmuntran. samt hämta lite saker..

Och den stora längtan är tills på Lördag då min nära vän Madde kommer ,, saknat henne så!. vi ses ej så ofta men när vi ses så är de som vi aldrig varit ifrån varandra.. vi har alltid lika underbart. Är så glad för att ja har så underbara vänner som henne och många fler! Ni vet vilka ni är! behöver ej nämna de här:)

Ett avlutningsvis ett kort på Madde då hon var här för ngn månad sedan Med trispie i knät! Där hon gillade att sitta:)


Kommentarer
Postat av: Madde

Nämen där är ju jag! Längtar tills imorgon min kära för att få se dig och Tripsie igen ska bli så mysigt!

Pusssssssssss

2009-10-02 @ 09:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0