Lugn morgon!

Tar de verkligen lungt nu i dag på morgonen, Trispsie vaknade redan när mannen min gick till arbetet, kl 06 så nu har åter somnat för en snabb lur! borde ju passa på att vila med men sitter o bloggar istl!:

har letat lite saker på nätet, får se om de bliur ngt som faller ner i lådan!. lite träningskläder kanske! näää, vi ser!
Måste ialalfall skaffa en sak till mannen,m så snyggt!

Idag blir en alldeles lugn dag. ja har ingen ork i min kropp. fortf sliten o slut efter måndagens bravader! men känner iallafall mig lite piggare än i går, ngt plus!!!!!!!:)
Skall om ja orkar bege mig till m'ärsta o hämta mannens present! Har även rehab vid 15 men ja tror ja hoppar det! ja enkelt pallar ej!. och rättare sagt skiter i det just nu, min hälsa är viktigare än ett litet möte! även om de mötet betyder mycket i slutändan! men men!!!!

Nu dax o vila sedan tar vi dagen som den kommer, kan ju börja att gå upp ur sängen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0