Matchen idag!!!

Fy faan säger jag bara.! Vilken match vilket drag. Nog bland de värsta o roligaste jag varit med om på Såååå länge! Läktaren var fullsatt, alla var där! De trodde säkert att de skulle slå oss!
Men då hade de så fel! vi spelade Lika... (19-19) STOD 12-12 I HALVLEK!!!

 Men vi tog komandot de första minutrarna , stänkte in 3 st mål och sedan kom de ikapp! vi ledde typ hela matchen med ett el två mål. Sedan vpå slutet blev de jämnare. Lika ganska ofta. Låg även under ett tag med max 2 mål..Men i helhet var de sjukt lika!! Så jämt!!!

Även om vi var bättre tyckte jag. vi hade en del stolpskott men samtidigt så hade de många rutinerade spelare sjuka! bra för oss!
Men vi hade inget att förlora bara att vinna!!! De gjorde vi. i huvudet o tanken så var vinsten vår!!!!

Så sjukt slut! de var lika sedan 40 sek innan slut fick vi en straff som Malin sätter. jag vände mig om med Tove. vågade ej titta!
de var sedan ngr sek kvar de hade en utvisade. vi skullle ha vunnit då får de en dum straff från kanten som vi borde ej ha släppt .Hon skulle en s inte haft bollen! Men de e sånt som händer!!!! Grattis till dem!

De satte den!!! så de stod lika igen .Vi kastade upp bollen till mittlinjen o de var tre sek kvar. Vi kom mittt i ett anfall då blåser klockan av. medan dommaren tidigare hade sagt att vi skulle spela yttligarer  3 sek. men vid avslutet så ändrade han sig!!! hmmm. Snacka om dommaren är på deras sida!! dE VAR SÅ FEL!!!!!

MEN MEN!! vi är lyckliga fick ju ett poäng! vårt första!!
För mig gick de bättre än bäst! Ja kan ej bli gladare. jo kondisen efter sjukdommen har varit kass! men den kommer tbs!
jag gjorde & mål!. missade en hel del med! men ja är jätte nöd med mitt spel!..Spelade så sämst sist så de var revange detta!!! jehhaaaa! Hoppas ja spelar så nästa match mot jakan!! mOT aNNELIE. MIN VÄN!  och de laget ja skulle bytt till i år! men ändrade mig i sista sekund då ja visste ej hur mycket handboll ja kunde spela pga husbyggert mm!!

ja jaja  långt inlägg! om handboll! men som ni ser så är jag GLAD och sååå sliten o seg!
Ont som faaan i armbågen efter ett skott ja tog med en arm! ajaajaj. inte bra!!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du var riktigt bra Catta!

Vila kroppen och armbågar osv.

Puss påre!

2009-10-18 @ 21:03:14
URL: http://dolly.wordpress.com
Postat av: Joanna

Låter grymt roligt! :) Hoppas vi ses snart! Har du köpt kort ännu? Puss

2009-10-18 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0