Min Tränings/idrotts Historia!!!

Tänkte att jag skulle skriva ner lite om min träningshistoria så ni får veta lite om mig! kommer säkerligen glömma en hel del! men i stora helheten så ser de ut så här:::

Har alltid varit aktiv och energisk! men när ja var runt 5 år så började jag med bla handboll. som jag än spelar!
och under hela barn o ungdomstiden så tränade jag samtidigt handboll ,fotboll och ett tag ishockey, och innebandy
så de var bara att pendla mellan de olika aktiviteterna , kunde vara tre st träningar samma dag! och så höll jag på upp till gymnasiet då man var tvungen att välja för att satsningen på idrotten blev för stor!

jag spelade i statslagen i innebandy som målis och då för de som var 2 år äldre än mig!
Spelade även i statslageT i handboll och har spelat i junior landslageT som 17-18 åring i handboll, där vi var ca tre st 80:r som var med  då de var 79:ornas landslag! så de var stort då!!!

Spelat i flera olika elitlag i sthlm, bland annat POLISEN som då var väldigt duktiga med flera stora spelare i laget. var med dem i Barcelona och spelade europa cupen! stort föR mig! var endast 17 år ...
samt de bästa var när ja spelade 4 nations tunering i Danmark med landslaget!!!! lite skumt att en liten tös som mig fick skriva autografer! men de var då! . men kul sak att ha med i mitt bagage!!!

Sedan efter att haft uppehåll med handbollen i nästa 8 år och presic kommit igng med div 4 handboll så fick ja ett erbjudande att spela med spårvägen i elit! velade o sånt länge men tog chansen!!!
jag spelade i en termin, faan vad svårt de var. vilket tempo, man måste verkligen inse att man blivit äldre. har ej samma känsla o taiming som yngre. samt de yngre är mycket mer duktiga fysiskt än vad vi var då!!!
men att ens fått chansen igen var så kul!!!! 
men blev då gravid med trista. så ja hoppad av och spelar nu med världens goaste lag! som spelar nu i div3 lagom är bäst eller hur?????
fick även ett erbjudande till i år att spela med ett annat elit lag! men nope nada för meee!:) men kul!

jag måste inse , jag har haft min tid! den var den bästa tiden i mitt liv men jag lever ett annat liv nu! jag har familj och tre st barn!!!! ja hinner ej o har ej ork! så nu spelar ja för glädjen vännerna oi laget och min hälsa!!!

Nu till gymmet!
ja o mannen min har gymmat ca 5-6 dagar i vecka ínnan trispie kom, vi var ganska stora ...
de var så kul att få göra de tillsammans samt attt bygga. och nu är vi på väg tbx. till att start gymmandet igen då ja behöver kompensera mitt tränande med hanbollen!

så nu efter flytten tar vi nya tag med nytt gym!. så snart så!!! Är vi där! bara ett kort i vägen som snart är vårt!
Lite lätt om mig!!!! ursäkt stav felen men de får ni ta!!!
hoppas de var en trevlig läsning, inget skrivet för att vilja skryta utan bara är glad äver de jag som person åtstadkommit unde mitt liv! de är jag stolt över!!!

Kommentarer
Postat av: Izzy

Hej! läste din kommentar på saras blogg, jag håller helt med dig..ang pennor vs pump, jag hade pump innan men med pennorna är det som du säger ett jämnare blodsocker och lättare att hålla koll på. När jag hade pumpen mådde jag nästan konstant dåligt och levde inte bra alls, bytte tillbaka till pennorna som jag nu har igen och livet har aldrig varit så bra som nu...:) hoppas allt är bra :)

2009-10-19 @ 22:14:09
URL: http://izzyalwaysontheway.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Och vi är så himla glada att du vill spela med oss. Jag sa till Mia på bänken. Vi har bra tur att du vill vara med oss.

Det är inga dåliga meriter du skrapat ihop!

Kram!

2009-10-20 @ 01:41:02
URL: http://dolly.wordpress.com
Postat av: Evelina

Hej Katta!



Verkligen imponerande meriter :) Brukar läsa din blogg och blir alltid lika imponerad av hur du orkar med barn, diabetes och träning. Du är verkligen en förebild ;)

Kram Evelina

2009-10-20 @ 18:16:32
Postat av: Mia

Du glömde alla sporter vi trakasserade alla med på Torvalla... Vi var ju med ööööverallt... Är så stolt över dig vännen!!! Du gjorde det vi båda drömde om när vi var små och kastade boll på din balkong/fotbollsplanen på din gård/Torvalla/ditt land mm mm mm... För 24 år sen lärde vi känna varandra och fastnade samtidigt för den värsta drogen genom tiderna - handbollen :)! Love U :)!

2009-10-20 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0