Mysig tjejkväll!

Blev i dag bjuden på en middag hos min sötnos jenny, bara hon jag och våra barn, dock ej trispie då hon är sjuk!
sedan ett bonusbarn till. lilla Marlon, jennys syrras barn. en riktigt krabat med så mycket energi men så söt!!

Melle var för härlig i dag, så vi skrattade ihop! han var nog lite kär i mig tror jag!
Tjejerna är tokkära i jenny, spec lilla Tindra!!! iza med men tindra var över de normala!!!

Blev ialalfall en god lasange till middag, tjejerna hade önskat sig det!. och efterätt blev de chips med dip och lite candy . jag åt dock bara lite chips, nada godis.. Men mår faan illa nu....
Men var riktigt kul, som vanligt, skönt att få komma iväg lite utan tripsie som hänger i benen efter en hela tiden och tanke på att ja legat sjuk i tre veckor sedan trispie i en vecka så känner man sig lite allt för isolerad!



Mina sötisar och änglar!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gu vad söta de är:D

saknar dem och dig så mycket!!:)

2009-11-11 @ 08:32:26
URL: http://nattansblogg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

gu vad söta de är!!:D

saknar dig och dem så mycket!!!:)

2009-11-11 @ 08:34:27
URL: http://nattansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0