Peppad till 100%

Imorgon är de serie match i gen, nu skall vi ta revanch och vinna, eftersom förra gången förlorade vi. inte mot detta lag men första seriematchen! Så vinst  är enda som gäller!

Jag är peppad till 100 och hoppas med på att min fot håller även om ja får tejpa som attan! men spela skall jag . spelar ingen roill hur ja känner mig! så håll tummar åt mig!

Får även ej glömma shortsen , så tjejer. ring o påminn mig!!!!! ja kommer glömma annars!
Samt en ordentlig pasta portion så ja ej får svältketoner . som jag brukar få under träning o match!
Bs stiger o ja får ej ner det pga att ja ätit för dåligt innan jag ger mig ut på planen!.. så ordentligt med mat!

Men de e svårt ja brukar ej kunna äta innan el efter en match! så en ordenltig protiendrink med mjölk o banan i får de bli!!!!!

Jeaaa haaaa nu skall de spelas handboll med vinst i ryggsäcken , håll tummar o tår!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack så jätte mycket, glad :) Hoppas det går bra idag! Får läsa hos dig senare och höra fortsättningen med foten.. Håller tummarna! Jättekul, jag lägger till dig också! En fråga ang beställningen, har du redan beställt? Jag vill gärna beställa Rapid Cuts.. Kramar Joanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0