Planerna Sprack!

Skulle gjort en hel del idag men fick bara en sak gjort på listan, tvätta hos pappa!
var där i tre timmar o tvätta samt duscha. tripsie bqadade och tog de lugnt!. Vaknade upp helt på fel sida. mådde sämre än igår! halsont mm! inte bra dvs!!!!!

Så hem till jenny blev de ej då hon kom hem senare än vad hon sade, sedan skulle hon träna!....

samt skulle mött upp söta Joanna men eftersom ja ej mådde bra ohc klockan blöev lite, samt vi bor på varsin sida av stan, ( och hon har ju sin söta son att tänka på) så valde vi att skjuta upp de till nästa vecka!!

skall verkligen bli så mysigt o träffa henne! hon verkar vara en super tjej, vi är dock rätt lika till sättet! KUL:)

När jag hade kommit hem från pappa så sov ja o trispe i två timmar. vaknade upp kl 17 sterax innan mannen kom hem!: blev onyttigt snabb mat i dag McD. enkelt o gött!!!. hade ju bara ätit macka på hela dagen så!
Nu myser vi. mannen har sin träningsdag så ja o trispie blir själva! ganska skönt!!! skall bara koppla av o kolla nya programmet på 4 :an ( mammas pojkar)

Väntar nu på samtal från tjejerna som är hos sin far! ringde då satt de o gjorde läxan, saknar dem så!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Joanna

Åh va gullig du är :) tack för dom fina orden! Jag tycker detsamma, ska verkligen bli skoj och ses! Och jag längtar redan efter dom där proteinbullarna...mmmm! Sköt om dig så hör vi!! Kramar!

2009-10-08 @ 19:05:00
Postat av: Mia

Åååååh vilken söt bild!!!

2009-10-08 @ 19:34:46
Postat av: Madde

Lill Tösen, jag mössan hon fick av mig på huvudet! :)

2009-10-09 @ 13:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0