SATS

Imorgon kommer jag o mannen gå till sats där vi bor och kollla in hur de ser ut mm! ser de bra ut blir de nog så att vi fixar ett kort där!. Närmre att åka samt skönt att kunna träna på vilket sats som helst inte bara här"!
man kan träna ihop med sina blogg vänner:)

Samt att ha nära till gymmet är skönt och enkelt. mycket lättare att dra sig ner när man har en dålig dag. Blirt lätt att man då hittar ursäkter mm!

Sakna sååå vårt gym i solna, nautilius .så bra , älskade personalen och gymmet speciellt. deras maskiner!"
och att vi körde ihop ja o mannen. vi var då ganska stora o vältränade.
De var då man gymmade 4 dagar i veckan samt körde handboll på elit nivå! fattar ej i dagens läge hur man han!!

Men faan va man mådde bra då!. ja bara mer än älskar att träna , spec när man kommer i i det!
Så som ja nu skall göra. Än så länge har ja bara kommit in i handbollen men efter helgen kommer de vara gymmet med!jehaa så ja saknar

har ju tränat sedan ja var 5 år gammal!. så ett liv utan träning finns ej för mig!
Jag som är diabeteiker är de ännu viktigare att ja rör mig och äter rätt. de underlättar så mycket!
Så nu satsar ja för fulla rullan!!!!!! snyggare kropp och bättre liv!:ett sådant liv jag o mannen strävar efter o vill ha fast man har barn!. Man behöver ju inte skita i sig själv för det!.


oki att ja är tre barns mamma men jag behöver inte se sunkig ut för det!




Kommentarer
Postat av: Mia

Du är världenscsnyggast trebarnsmamma :)!!!!! Du är ju mer vältränad än jag och jag har inte fått ur mig ett enda barn, hihihi... Skönt att du är stark så jag kan känna mig trygg när vi går på stan tillsammans...

2009-10-08 @ 19:30:06
Postat av: Joanna

Du e en väldigt snygg trebarns mamma Catta! :) Och jag gillar det här med Sats kort! Jaahhddåå! Kul! Sov gott och hoppas du mår bättre...?KRAM!

2009-10-08 @ 22:58:03
Postat av: Milla

Barnpassningen är inte att glömma...man har ALDRIG några ursäkter...ja 0m man inte är sjuk vill säga.

2009-10-09 @ 08:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0