Sen kväll

Blev sent i dag. Efter att duschat o stressat efter matchen bar de hemmåt o hämta upp resterande familjen för att åka o möta upp exet för tjejejrna skulle till han!.

ja o mannen o tripsie såklart åkte vidare o lämnade in lite papper till en kund vi jobbar åt samt senare till coop för att handla..
blev lite smått o gött! trispie fick sig ett nytt påslakan sett. svart vit rutigt sååå mysigt.... måste ju byta o variera de med! inte bara oss!  blev även lite nya flaskor till henne..... nu de utan den där jobbiga ventilen som möglar så lätt!:...
 dessa menar jag , ni som ej vet!!!!

Jahaaa. men ialalfall. Är nu hemma efter allt körande o stånkande!. Hade ej ätit sedan innan matchen typ kl . 13 så ja var illamående o allt . ät kl 20 tror jag! var även så törstig inne på coop att ja öppnade en zero för att släcka törsten! sååå gött!! saknade min proteindrink bara som ja totalt glömt!!!!

Men nu efter middag, ingen bra en , ville ej ens vberätta vad, skäms! men mådde inget bra! högt bs desutom som nu ligger bra!
sitter nu med min iskalla zero o njuter, snart the med mannen!!!!!!
gör oss iordning för kommande dagen med att börja bygga innerväggar. jeeehoooo!!! husbygget!!!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag har använt dessa flaskor när Jacob var liten men aldrig att de möglade. Vi steriliserade dem lite då och då, då slipper man det.

2009-10-19 @ 09:56:21
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: CATTA

elisabeth: de gör vi o är noga att tvätta efter användning men de är väl att vi använt den för länge. dax för en utbytning samt hon behöver ej dessa längre. så de nya är bättre. lika men ej med ventilen utan som men vanlig flaska!!!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0