Sista dagen och sista mötet!

Nu är mötet med rehab avslutat, sista dagen i dag. så underbart!
Allt gick min väg! Jätte bra möte mellan osss .läkaren o f-kassan!

De förstår min sits med  armskadan  och hur de är att leva med långvarig kronsik nervsmärta!
De har gått med på att hjälpa mig, så underbart , ja äre mer än lycklig nu kan ja erkänna! F-kassan har även gett mig sitt godkännande till attt låta mig träna som jag vill! De för att underlätta o hjälpa mig i min rehab mm!
Känns så bra det! Då kan ja komma en bra bit på vägen !tILL MITT LIV!!!!!!!!!!!!!!!

samt sitta att oroa sig för vad f-kassan säger om träning! jehhaaa en stor sten ramla ner!
Rättare sagt detta är min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0