Sjuk!!!!!!!!!! Varför?

Jag är verkligen sjuk!. Mår pisss!Q jävla Fi...a så irreterad jag blir"
Har ju känt mig hängig sedan jag åkte in till akuten i måndags men trott de skall bli bättre ju längre fram iveckan jag går! Eller hur????????????

Idag har ja haft en sådan huvudvärk och allt! så väl på rehab bad ja om alvedon!
jag kände hur mina bihållor håller på nu! jag får nämligen jämt bihålsinf när ja blir sjuk! men trodde ja skulle klara mig denna gng hmmmm eller hur!

ja har ont så de heter duga. hör mitt snor knacka o banka in´ne i huvudet! min bihålsinf sitter i pannan! alltid gjort!
Så bara boka till för läkaren o pc kur! ja avlider här hemma snart! de smakar var o sticker o knakar!
men ja orkar ej gå upp. vill bara sova!

kolla även in min sexiga blåsa i munnen, de har varit värrre och den drar sig in under läppen där ni ej ser.,.


bild tagen med datorn så ursäkta suddigheten!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Men hjärtat! Nu går du till doktorn!!! på riktigt! Du har varit dålig alldeles för länge nu! Fy stackare...tycker så synd om dig! Men du fixar det här, sen när du mår bra så ska du skrika lite på mig :) hahaa! Under ett grymt benpass! visst? Många kramar och pussar!!

2009-10-12 @ 17:58:10
Postat av: Tess

Ajaj! ont ont!!! Stackare. Här snörvlas det också. Skit trist!! Skrev till Jenny att vi skulle ses..Kanske på helenes krog? =) Krya på dig! KRAMA!!!

2009-10-12 @ 20:31:53
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: jennyn

Cattur. o så va du här igår.. tänk om du har svininfluensan!!! Ring sen o säg hur du mår o va vi kan göra här borta i beckis

2009-10-13 @ 06:39:58
URL: http://ww.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0