Sleepness!

Nu skall ja snart gå o sussa. Tripsie ligger brevid mig o snarkar så söt! Mannen sitter o jobbar ,vilket jag med borde göra!
skall skriva ngr fakturor innan natten, dvs 3 st. men de går rätt snabbt. skönt att få in pengar heheeh!
dE ROLIGA MED EGEN FÖRETAGARE!

Men nackdelar finns med ,tro mig!...
Imorgon väntas en ny dag. hoppas den blir bra. jag hoppas ja mår bättre. Skulle behöva åka till DS för sista mötet på Rehab. innan avslutningsmötet på måndag men får se om min kropp orkar!
Samt måste till Jenny, hämta grejorna till kunderna! men de får bli på torsdag annars!

OCH INTE GLÖMMMA MIN ÄLSKLINGS PRESENT!
Passar på att träffa Madde ( märsta madde ) 9m du har tid dvs! ring mig gums!

Om kroppen har ork blir de en mjukstart på en prommis!, De måste ja kunna. jag blir tokig. har legat i sängen i två dagar nu men har heller ej orkat annat!. Nu är ja glad att ja hoppat träningen, har ej kunnat. orkar ej enws vara uppe.

Måndag blir de Pump med sollet. Har även match ihelgen men får se, har ju inte tränat! sedan vet ja ej om Mannen min vägar släppa iväg mig efter de som hände i måndags! ( aakuten besöket)

Nu till min skönhets sömn!
avslutar med ett kort på dagsformen från en vecka tbx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0