Snart Läkaren

Ringde imorse till vc för att få en läkartid. så kl 14 skall ja upp.
Jag mår verkligen sämre än sämst. Kan ej ens komma ihåg då ja var så här sjuk, jooo när Trispie var 3 veckor gammal o hela familjen låg skit sjuka. Jag hamnade på ks o låg innne i 3 dagar utan bebbe. Hon var hemma med kim då läkarna ville inte att ja skulle smitta ner henne , hon skulle ju inte ens varit född! ( kom 5 veckor tidigare)
Jag hade ett sänka värde på 480. vilket skall ligga under 10 medan man har typ en bakriell sjukdom s¨å ligger den upp mot 120-160... så förstår ni varför de var oroade läkarna!

Men nu mår ja piss igen, inte bihålorna utan såååå ont i kroppen i mina leder och hostar som ett svin, var smakar de då ja hostar upp!!!! febrig o kass!!! vill abra bli bra!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skall upp snart o se vad de säger. tänk om de är svin influensan, ja har ju varit sjuk i snart tre veckor nu  ju!!!
de säger ju att de är dessas symptom!!! vet ni ngt om den????

orkar ej skriva så mycket men nu vet ni läget!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svininfluensan är lite läskig...har vart och vaccinerat mig idag.Så nu hoppas jag på det bästa.Krya på dig!!

2009-10-21 @ 15:19:51
Postat av: CATTA

johanna!

bra tjejejN! JA SKULLEM ED TAGIT VACCINATIONEN I MÅNDAGS MEN VAR SJUK SÅ DE BLIR NÄSTA VECKA NÄR JA ÄR PIGG!



VI FÅR HOPPAS ATT VI KLARAR OSS!! PÖÖS CATTA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0