Sugen!!!!!!!!

HAr ett Sådant shoppingsug just i dag eller rättare sagt hela veckan!. kanske för att man legat hemma hela två veckor typ nu!
Men bäasta då är att undvika butiker! Då köper man ju bara de man ej skall gör! Vi måste spara även fast vi har råd så när man bygger ett hus kostar allt! De kan komma oväntat när man minst anar det! Inte vill man då stå där!
Jag vill alltid ligga steget före. kunna vara förberedd! hatar de när de inte blir så! ja måste ha kontroll!
Spec när de gäller pengar. Jag brukar tom räkna igenom hur mycket vi har att leva för kommande månaden, hur mycket räkningar mm! ja gillar att veta vad som kommer hända!
På så sätt kan du spara mer den nuvarande månaden  om de skulle bli knapert månaden efter!

sånt tänk har jag!!!! och alltid haft! Inte de att ja är snål utan jag är som min far, lärt mig planera ...

Kommentarer
Postat av: Joanna

Låter som en jättebra egenskap! Puss!

2009-10-14 @ 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0