Underbara Bloggarvän.....

Vill bara länka in en underbar person som stöttat mig och ger mig så mycket positiv energi och uppmuntran!
Nämligen TEIJA kLICKA  på hennes namn för att komma direkt till hennes blogg!

Hon har under hela min blogg tid funnits för mig och gett mig uppmuntran och allmänt varit ärlig!
Hon lever själv med sin familj, där barnen har diabetes samt mannen. och utöver de så har ena dotterna Down sumdrom!.

Så hon vet hur det är att leva med dessa sjukdommar ! Och att få höra så snälla ord från den människan , kan jag lova er att man blir mer än glad!
Jag ser så upp till henne fast jag aldrig träffat tjejen förr!

Du är bäst teija! du ger mig mod, ork och förståelse! Önskar dig o din familj all lycka!!


Kommentarer
Postat av: Teija

Oj! Vad snäll du är som skriver så här, det värmer så gott...

Tack själv, det är så ömsesidigt - du är en kämpe!

Ja, och vad kan vi göra annat än att hjälpas åt och peppa varandra, allt blir ju så mycket lättare då.

Stor kram!

2009-10-08 @ 12:27:41
URL: http://varannandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0