Uppigande och fettförbrännande!

Klicka för att visa större bild... Dessa skall jag nog testa idag innan matchen! jag tyckte jag fick ett större engergi behov och blev piggare!!!! Har ju ngt prov tabbl att testa..

Joanna : sanrt är dessa dina!!! längtar eller? skulle ja gjort! heheeh:)

Eller om jag kör ett säkert val och tar mina Thermo Speed
Tycker dock inte de ger samma uppiggande känsla som Tight   från Gymgrossisten gjorde! De var nog de bästa jag testat! Kanske köper liknande hos Proteinkungen, blir nog Rapid Cuts (klicka på produkten för att komma till länken)

Thermo Speed 90 kap.Ett säkert val men ej så uppigande som jag skulle velaT
Men med kaffe i kroppen och kanske ngr Rappid Cuts så flyger ja fram!!!:)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej söt!! Hoppas det går bra idag! Flyga fram låter ju superbra och ja jag längtar! :) Ha en jättebra dag gumman! Puss

2009-10-18 @ 10:36:21
Postat av: jenny

SV; Idag är jag 15 år. Jag tar mina måltids doser nästan vid varje måltid, de är för att jag tar nästan över 100 enheter varje dag, å då börjar min pump att krångla, så..



Inte kul att få de under gravditeten, kan jag tänka mej!

2009-10-18 @ 20:20:45
URL: http://jennysbubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0