Varför?

Skall man må så jävla dåligt när man har lågt resp högt bs! Spelar ju ingen roll hur man är , vad man gör mm!
Man mår alltid nästa dåligt pga sin diabetes.
jag är så avundsjuk på alla "NORMALA"  männsikor som ej lever med denna diabetes. De är verkligen så som folk säger. De som har diabertes är de enda som förstår hur vi har de. eller våra nära anhöriga som dagligen vet o är med om vad vi går igenom!

ja känner ibland att ja orkar inget mer. Så är de i dag. jag har först legat sjuk i ca 2 veckor, och bs blir högt då! och nu när ja är på G att bli bra så strular nålen o montan kommer snart med, vilket även med höjer mitt bs!

jämt ngt dvs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja pallar inte!. de är inte att de är högt bs utan att ja mår så dåligt.  Tänkl er så som ni känner när ni har influensan! Så mår ja av högt bs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vill bara kunna komma ihåg hur de var innan ja blev sjuk, men tuvärr komemr ej ih¨åg!
Tänk även på att mitt långstids värde ddvs HBA1C låg på 4.6 sist. vilket är toppen värde för en diabeteiker!
så ja har inga problem där!!!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag kan ju inte hålla med dig om att 4,6 i Hba1c är ett "toppenvärde" precis. Lite lågt.

Tyvärr så är det bara detta liv jag kan vara, som diabetiker, när man är född med det. Men jag tycker allt att jag börjar (i alla fall) bli lite normal nu. :-)

Bit ihop Catta... klart du fixar det. Men låt inte sjukdomen styra ditt liv. Det är regel nummer 1!!!

2009-10-15 @ 20:11:45
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: Joanna

Har verkligen ingen aning om hur du mår och hur det är att ha diabets! Men jag tycker synd om dig! Fan va livet är orättvist!! Tycker ju att du ska må bra nu så vi kan hänga :) Pussar och många krya på dig kramar!

2009-10-15 @ 20:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0