Vart tog tiden vägen?

Sitter här nu i min ensamhet eheheh mannen min är ute o fixar i huset!
Trispie är här brevid mig osnarkar så söt! Fy faaan vilken unge man har ibland!!! hehehee. hon bajsade så mycket igår att ja trodde de var bland de värsta ja settt men idag skall vi inte  ens snacka om! fyyyyy fan säger ja bara.
Hela tröjan upp till axeln hade skit på sig. sedan var de i hela rumpan utsmetat medan inget under som de jämt är!. Ousch säger ja bara .Tur att mannen var hemma så man fick hjälp!!!

Men men åter till kvällen!. Har typ inte gjort ngt i dag. Kol´lat på en film på 6:an medan trispsie röjt i hela hemmet! orkar inte mycket heller men känner mig lite bättre. kanske för all medicin ja äter!!! tackar gudarna för dessa:)

Imorgon har ja planer , inte många men en  o de är upp till ica o handla en griullad kykling , sallad , och en bauguette. jag skall grilla bauguetten på quick grillen och göra sallad med kykling. Så gött med Mangoraija till!
En enkel rätt som vi älskar!! ja skiter i hur ja mår måste få frisk luft med. bara knapra piller så går allt!
har ju fått mig en ordentlig vila idag! TACK för det:)

Snart skall vi kolla skräckisar! love it!!!!!
vill ni se en bra o den bästa skräckisen så kolla på : Drag med to hell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0