1.6 i Blodsocker!!!!!

Inatt vid kl 03 vaknade jag upp av en konstig känsla. kände mig låg men ändå inte. passade på att kolla bs eftersom jag ätit godis på kvällen samt ätit på resturant, dvs ris mm som jag vanligtvis ej äter.
Ojhoppsan sade ja bara. bs var nere på hela 1.6.  inte bra. eftersom jag ej kände av de som jag borde samt om jag ej vaknat upp hade jag somnat in i koma! väldigt farligt!

tror de hela var pga en träning, match med resturant besöket och avslutningsvis godisätande på kvälllen . kroppen har svårt för att ställa om sig, från adrenalin till vila mmm. klart bs blir lidande och allt godis.!

som en idrottende diabetiker kan bs reagera upop till två dagar efter avslutat aktivitet....  alltid bra att veta
så bara börja vänlja sig .. fölr sluta idrotta är ju bara att glömma!!!!!!

nu idag har bs varit katastrof,  legat sååå högt, som en efter rekyl av de låga bs i natt... så de kan gå:)
nu göra läxor med min äldsting!!!!!


Kommentarer
Postat av: Teija

Oj, det var inte bra. Skönt att det fint! Jobbigt det där med rekylen också dagen efter... Men det är så mycket att tänka på så det är inte undra på att det blir lite knas ibland.



Ser ut som ni haft en bra helg! Hoppas att det går bra hos doktorn idag. Så söt hon är er prinsessa!



Ha en bra dag, kramisar:)



2009-09-21 @ 09:40:13
URL: http://varannandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0