2:a dagen på pumpkursen

idag var de dax för dag två, även den med kom jag försent.- ja som aldrig är för senad... hmmm dessa jävla köer i sthlm!
Men en ny dag i morgfon o å skall ja komma itid om de så kräver att ja går upp tidigare!!!... :)
Men åter till idag.. gick bra. pratade om hur man räknar ut kolhydrater om hur de påverkar bs samt hur mycket insulin man behöver till det!

ganska smart om ja får säga så!!!!
Mina doser i dag blev dessa:

till frukost  3 enheter
Lunch  : 0.5 enheter , vilket var lite för lite!
Middgen får ja se nu snart!

skall även träna o kommer då  koppla ur min pump under två timmar. så detta dygn blir med ett prövodygn . sedan ser vi imorgon om ja behöver ställa om basal dosen! om de var så de hette! lär mig aldrig detta!!!

fick även lära oss om hur man tar en förlängd dos samt hur man gör om man blir sjuk mm! riktigt bra!
kommer verkloigen köra på detta!
skriver mer i kväll efter träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0