Abstinens?

Tror nämligen det är det jag har och kanske inte håller på at bli sjuk! som ja trott en vecka nu!
Har gått ner på medicineringen odentligt mycket.

istl för att ta detta : en 100mg retard och en 50 mg snabbverkande . morgon och kväll
till att bara ta en 50 mg snabbis!...  morgon och kväll!.

så stor skillnad så ni anar ej! och eftersom jag gått på dessa sedan -05 så kan ni tänka er!
Har tidigare trippat ner ordentligt, då jag väntade tripsie men nu vill ja själv. se om ja klarar smärtan med mindre medicin!... försöka kan man ju!

hade sist sådan abstinens, kallsvettningar, feber, skaakningar och allt där in till. riktigt hemsk!. men de var nog mycket för attja drog ner för mycket och för snabbt!

som nu!!!! inte bra! att man aldrig lär sig!

Idag känner ja mig verkligen värre än värst. mår sååå pissigt. känner mig som en tant i klimateriet!



( inte min bild. utan tagen från nätet=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0