Abstinens!

HAr några så fruktansvärda abstinens besvär i dag så de heter ......!!!
Är van nu att ta en långtids smärtstillande ( retard) samt en som man tar vid akut smärta. jag blandar alltså dessa. men nu har jag inga långtidare kvar och inga att hämta ut. glömt att säga rtill läkaren.! bra gjort:(

så mina abstinnes är fucked up!. mår pyton, ej kunnat sova. ont i kroppen , legat o kallsvettats och frysit om varandra hela natten!. usch.....

men vad gör jag när det är de enda som hjälper mig!!? och ´har gjort de senaste 4 åren?
fy faan säger ja bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Usch! Hoppas du mår bättre nu!

2009-09-19 @ 20:11:03
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0