Bättre vän, finns det?

Har en vän som funnit i mitt liv sedan jag var 5 år gammal. Mia heter hon. en trogen o bästa vän som finns.
Alltid så godtrogen o ärligt. en sann vän för livet rättare sagt....

Hon är en sådan person som aldrig skulle dömma el ens baktala ngt. snacka skit som många kan o brukar göra existerar ej ens i hennes liv..

tycker hon ngt så håller hqon de för sig själv... behandlar alla som man skall. som en trogen vän...
Hon är min bästa o närmsta vän , har alltid varit o kommer alltid förbli..

ja kan skratta mig överlycklig till att få vara hennes vän... tack mia. du är min ängel...
Finns ej bättre vän än Mia!!!! sorry mina andra vänner , men ni förstår. ... hon är min äldsta vän bla...


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du har tur att du har Mia i ditt liv. Hon är väldigt fin människa.

Hoppas vi kan ses i veckan på någon träning förresten. Det var så länge sedan!

2009-09-01 @ 08:14:28
URL: http://dolly.wordpress.com
Postat av: Teija

Underbart med en så go och fin vän!

Hoppas att ni mår bra och får en fin helg,

kramisar:D

2009-09-04 @ 14:54:23
URL: http://varannandag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0