Håller på bli sjuk:(

Jag känner verkligen att ja håller på att bli sick!!!!!... de är väl en bra sak med oss diabetiker, att mna märker när infektionerna kommer smygande för att  då höjs Bs sakta men säkert ngn dag innan. Så som med mig idag..
Åt som vanligt frulle, brukar ligga runt 4 efteråt... men idag var de på 15. och ja känner i kroppen med,.

Halsen känns tjock , känns osm snoret är bakom huvudet. bakom ögonen. ja vet att ja blir sjuk, ja känner det!
Men vill inte , inte nu. tjejerna kommer ihelgen och vi har mycket att göra! samt vem vill vara sjuk?

iDAG FICK  ja turen att vara föräldraledig. Tristas Vaari tog henne. och skulle ha en mysdag tillsammman så jag har då tid att uträtta ärender sóm man normalt inte hinner!. SÅ ja har fått en massa saker gjorda.. så skönt!
Tack Varri o Mommo...!!!!!!!!!!!!!!!! Trispie älskar att vara med dem med så!... och ja med mannen får lite egen tid som viverkligen behöver.!

Åkte till jenny för hämta mer protein då ja lyckades sälja iväg de ja hade hemma... så fick från underbara jenny hemlagat korvstroganoff. Looove it! så gött!! tack tack , du är bäst!

mia får vi inte glömma heller. hon o N. gav oss två matlådor i tisdag! tack igen till er! vad skulle man göra utan vänner!

( får matlådar av vänner för att vi ej kan laga egen mat - ej för att vi inte har råd eller liknande!!!!!)



Avslutar med ett kort på mina underbara älskade änglar.... Älskar er över allt, min tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilkan fina tjejer du har!!

Tråkigt att bli sjuk... när träningen går bra och allt...!

Jodå, det går bra för mig också. Det blir ett par mils löpning i veckan... (mint 1,5 iallafall...) Kommer också att börja gymma i höst!



Tog en formcheck bild förra veckan, men har inte vågat lägga upp den på bloggen.....



Kul att du lägger upp bilder igen!!



Vi hörs! Kram K

...ska ut och springa nu!!!

2009-09-17 @ 17:40:26
URL: http://minismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0