Ingen Rehab

Idag avstod jag från rehaben , ja pallade enkelt ej gå... tycker att denna aktivitet som vi kör på måndagar ej är bra. riktigt tråkig och ger mig nada.... får nästan mer ångest av den istl... så ja ringde o avbokade den!....

kommer träffa min kp person på onsdag så då tänker ja berätta att ja ej vill gå på den mer ,och om de ej godkännes så hoppar jag av. jag pallar ej mer , inte den aktiviteten iallafalll... och i 5 veckor till skall den pågå!

Men de som vi har på fredagar är toppen kul.... snacka om skillnad på aktiviteter....

Så dagen för mig blev en heldag hemma hos jenny o melle.... avkoppling o snacka skit gjorde vi. bara slappade så som vi kan o brukar göra med varandra. Skönt att kunna ha sånna vänner o sånna dagar med!... de gillar vi!
Fast vi var lite sugna på ikea. kanske imorgon tjeejn.... om du vill! ja kan ta ikea varje dag:) heheheheeh..

onsdag blir de en sopp date med Linda o hennes son på öppna förskolan här hemma. Riktigt kul skall de bli. har aldrig varit på ÖP förskolan med tripsie då hon jämt blir sjuk. så skall bli kul att se!

nu middag... jehaaaa. min mage måstej u få mat även om ja ej är hungrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0