Much too dooooo!

Har verkligen mycket att göra idag, men vet verkligen inte vart jag skall börja! blir väl att åka till banken o göra ärenden, sedna drar jag vidare till märsta!.

ringa massa samtal och sedan de trevliga. träffa maddie, synd att trispies vän el pojkvänn är på dagis!.. men ,men . kul ändå att ses!!! min lilla darling!

om tiden räcker till så drar ja vidare o träffar kristin!!!!!.... måste hinna annars blir de imorgon!
känns verkligen som tiden är mindre än 24 tim på ett dygn o ändå är man uppe tidigt!

träningen ikvälll? hoppas på barnpassning så man kan träna! annars åker ja o kollar... måste ju lämna proteinet!...
nu dax att fixa mig! snygg skall man ju vara:( hehehehe! nope!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

ÅH CATTA! jag har äntligen kunnat få tag i dig! Har inte hittat din blogg! Men nu har jag så nu ska jag följa dig igen! har Saknat att kunna läsa din blogg. Kram!

2009-09-24 @ 09:50:06
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0