Nada Bodypump for mee:(

Blev ingen bodypump för mig som var inplanerat med sollet Mia!
Hade tom barnpassning så jag kunde köra men min diabetes sköterska sade nej till det då jag ej kommer få rättvisa värden .. eftersom träning för mig påverkar mitt bs så enormt mycket .spec under natte tid!

och jag skall ta ett nattvärde kl 03.... inte rättvist då:(
eftersom denna dagen kommer jag skriva ner alla värden för att de lätt skall kunna ställa in rätt dos åt mig!. så kallad basal dos!

så bara ge sig på den fronten, får ju träna imorgon så ... då blir de handbolls träning  ( 1 timmes fys och 1 timmes handboll) kan de bli bättre???+ längtar!!!

Men men . bodypump nästa måndag Mia?????

Kommentarer
Postat av: Mia

Det kan du ge dig på :)... Pimp, heere we goooo... Om du är frisk i foten dvs... Kraaaam

2009-09-30 @ 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0