Proteiner, tillskott mm för träning!

Kan verkligen rekomendera er att handla ert tillskott mm som behövs i vardagen samt träningen hos

www.Proteinkungen.se

Beställa gärna genom mig så kan man lösa de på bra sätt !!!!! .......

Har fått tacksamheten av dem bla Jenny o hennes man at börja sammarbeta, eller rättare sagt sälja åt dem!.
vilket jag ser så framemot.... har redan fått min första order av Madde...!!!! men fler på G

så säg gärna till så hjälper jag er! både med vad ni behöver o vill ha samt priset!
har en hel del att rek som bland annat detta protein som jag kör dagligen på:

Klicka för att visa större bild...

finns i olika smaker som jordnötsmör, apelsin, choklad , jordgubb och många fler!
Pris endast för 339:- och kan garantera att de räcker länge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sedan dessa cookies samt brownies som jag alltid har hemma, och tar fram när sugen sätter in!
med 19 gram proteiner i dem o mindre socker så är detta ett bättre alt till en vanlig cokkies el brownies!
Klicka för att visa större bild...






Proteinbrownies - När du är sugen på något gott!

3 gånger så mycket protein *

38% mindre fett *

37% mindre socker *

Klicka för att visa större bild...
finns med i olika smaker, men de som jag rek är dubbelt choklad samt choklad med hasselnötter.

finns att beställa  12- pack för 349:- räcker väldigt länge då:  DET RÄCKER MED ATT TA EN LITEN BIT FÖR ATT MÄTTAS  SAMT FÅ BORT SUGET!!


MAILA MIG PÅ : [email protected]


Kommentarer
Postat av: jennyn

nice bruttan.. du är grym

2009-09-05 @ 18:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0