Saker som bara måste göras!

idag var de en sådan dag. Saker som var tvugna att göras! Inte för att ja hade ngn lust men men , sånt är livet!
Blev en lugn morgon, arbetarna som ja nu kallar dem, pga olika skäl:) kom redan kl 08.. så bara stiga upp och ta en frulle med dem!. lite trevligt....

sedan var de ut till att bygga hus för dem medan ja o trispie var kvar inne, lite kallt ute än.
Sedan städ o fix samt fixa med papper mm. och banken! jaaaa . ja bara ej vill o orkar men en måste ju få lön!
inte bra att ej betala lön till sina anställda. då har man ej ngr anställda kvar ju:)

nu hemma efter att knatat med tripsie på husplattan o utanför!. ja är trött och har sådan huvudvärk! som jag nu haft i en vecka!...:(

väntar på mannen mig ,handling o mys står på schemat. samt jobba på huset... och jag måste fixa min bil. eftersonm  de är vår gamla jobbar bil måste ja plocka ur den o städa den!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0