Sista veckan med sprutor!

Kom nyss på att detta är verkligen min sista vecka med mina kära sprutor för nästa vecka börjar min pumpkurs och ja kommer leva mitt nya liv med min nya ägodel, min insulinpump!. min  animas , den rosa så klart!


min insulin pump som kommer sitta på min kropp nästa måndag! den 28 sep


skalll bli så spännande o roligt men samtidigt så nervöst. kommer ja klara det. hur känns det osv..
hur blir de att träna med detta och  så vidare!. hmmm. men en sak är säkert. skall bli skönt att slippa alla sprutor och kunna ställa pumpen så man kan träna bättre o äta godis mm. sent på kvällarna. en bra finess!:)

så nästa vecka skall ni få se. sätter in bilder mm hur de ser ut o känns mm!

Kommentarer
Postat av: Mia

ÄNTLIGEN :)!!! Jag är så glad för din skull vännen!!!!

2009-09-23 @ 21:05:42
Postat av: Fia

Jag har kollat din blogg lite då & då men sorry att jag inte har skrivit nåt på länge.Vart så mycket omkring..Spännande med pumpen!Det kommer gå skitbra ska du se! Fast jag höll på att bli galen på min pump(egentligen på infusionssetten) nyligen så jag körde med pennorna i ca 9 dagar..men nu har jag pumpen igen :)

Kram

2009-09-23 @ 22:29:48
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: Camilla

Vilken fin liten pump! Va kul att du ska få ha en sån! Du måste uppdatera oss med info hur de gick och så sen! :D

2009-09-24 @ 09:54:08
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0