Skön morgon

Har tuten att ha världens bästa svärföräldrar som idag haft Tripsie sovande hos sig i natt.
Lämnade henne till Vaari igår förmiddags så jag kunde uträtt ärenden mm. sedan så passade hon på att sova kvar där!

kim tränade igår och jag satt i sängen och kopplade av, mådde skit rättare sagt.. men idag känns de bättre!. Hade ja tränat så hade ja legat så sjuk, de tror jag!.
Men morgonen är så underba´r, lugn o ro, dricka sitt kaffe och koppla av. utan att trispie  röjer omkring... inget illa med det. men skönt ibland att få avkoppling.

Skall snart el., eller är de snart kl . 13 hehehe. snart för mig:) skall ja aåka o hämta mina underbara tjejer... så ja saknat dem! vi skall ha en rikitig myskväll..

De tjatade så sist om att de ville hem till MOMMO. de har ej träffat henne på väldans länge!. de saknar henne, de märker man , på så sätt att de hela tiden tjatar o pratar om henne...
De är svårt att berätta , vad skall man säga?....... de skall ej bli lidande!!!!! barn skall aldrig bli lidande!!!


imorgon är de match. mot rimbo... spännande!!!!. kim skulle ha spelat martch men de blir nog ej så!
så mer arbete väntar. jehaaa . vattentätt hus snart. sååå glad ja blir!



Kommentarer
Postat av: Malin

Så fina tjejer! Det är ju som man säger: Snygg mamma får snygga barn=) Tycker du ska byta till

"hot mama" igen=) Tack för senast föresten! Jätte mysigt!! Ta hand om dej! Kramar/Malin

2009-09-18 @ 11:44:37
Postat av: elli

visst är det svårt att berätta för barnen när dom undrar...men som du säger barn ska ALDRIG bli lidande pgr av att vuxna människor inte kmr överens...jag hittar på massa nödlögner när de undrar vart vissa släktingar tog vägen

2009-09-19 @ 18:17:40
Postat av: P

2009-09-21 @ 23:44:57
Postat av: Petra

Men gud så söta!

2009-09-21 @ 23:45:44
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0