Späckad dag:)

 Har börjat dagen med stress kan man säga. Jag som trott mammaledig skulle vara en dröm:) heheehe
Men började på rehab med möte hos kp personen ja har . gick igenom lite viktiga saker att tänka på vid träning.,

sedan bar de hemmåt o hämta tripsie för upp till öppna förrskolan på en sopp lunch med 20 st andra personer. var riktigt mysigft. god tomat soppa med nybakat bröd... tripsie gillade att titta på alla barnen.
Nästa gång är vi där o leker... vi gick nämligen med Linda o M. som hade med sig sina grannar med! ett gäng var vi . kul:)O

skall upp o fota tjejen med nästa måndag samt göra lite gips avgjutningar har ja tänkt mig.
och för att få låta henne leka med andra barn. om hon inte insjuknar dvs!!!!! förkylningstider ju!

Sedan hem och hämta saker för att åka vidare till jenny o Melvin... hon hjälpte mig färga utväxten och mös gjorde vi... duschade med kläderna på gjorde tripsie hehehe nästa iallafall.
hämta proteinet vi skall sälja mm. mysig dag...
Nu sitter ja o inväntar mannen för att äta sedan får vi fint sällskap från uppsala. Ett par vi träffa under Egyptenresan kommer över för första gng . skall bli sååå kul att träffa oscar o malin!!!!!
saknat dem:)

nu mysa o vila innan de kommer .känner mig såå uppsvullen, Jenny :JAG  åt ju upp hälften av kakorna själv! bläää känmner ja nu:(



Minstingen Tripsie!!!!! i Melvins matstol!!!! en rolig leksak!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha när tog du det där fotot? men hörru nu står det att Jenny åt upp alla kakor själv. jag tog ju inte en enda.. hm. hehe.. Men det va ju kakor du skulle bjuda på när kompisarna kom hahhaha cattur

2009-09-16 @ 19:02:20
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0