Svullo....

HAr nämligen svullat hela kv'ällen sedan ja kom hem efter att kört 10 mil fram o tbx för att hämntat tjejerna!.
vi åkte till willys o handla fredagsmys pys mat och godis. vad händer..... jo jag svullade lite.

mest choklad som är bäst för mig som är diabetiker.... åt en del sedan fick jag enormt mycket goda el rättare sagt undrérbara kola kakor av jenny. ( hon tyckte jag behövde gå upp i vikt tror jag:) heheheeh.

men faa n va goda de var. iza älskade dem med. medan tindra , den som äter mest godis höll sig till just det , godiset!!!!..

så rättare sagt. min kvällsmat har varit godis o kakor. hnmmmm inte3 bra. men men de blir första o sista. iallafall sista....
imorgon springer ja bort det på handbolls planen!!!: tjejrna busar med på sidan om! medan mannen min jobbar!
ååå så ja längtar. Nu back tooo kändis jungeln!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej!

Jo då, här är det bra, bara lite grav.krämpor =)

Tack för komplimangen, det värmer! Man kan ju inte påstå att man känner sig nå vidare läcker just nu, haha..

Mmm gott det godis, det måste man få äta med gott samvete ibland!

Är allt bra med er annars?

Kram Sandra

2009-09-19 @ 19:12:35
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0