After work!

SKulle de ha blivit i dag för min del men slutade med att ja åkte hem o mös med familjen, sent kom jag hem! satt o jobbade fram till kl 18,30 då vi bestämde oss för att stänga ner datorerna och klä på oss för att åka hemmåt!
Skulle ha haft en lite nafter work med jobbet , men deras försäljnings teknik möte drog ut på tiden , sedan skulle de beställas pizza o så vidare,  så jag o kollegan bestämde oss för att skita i dem o dra hem! vi var så hungriga ....

så efter typ två timmar väntande så åkte vi! hoppas de ej blir grininga bara!!!:) men klart ja med går hem om min kollega som hjälper mig, dvs som min chef ej stannar , varför skall ja då stanna? eftersom jag då hade fått suttit själv på kontoret o vänta på alla ....
men de kommer flera gng skall ni veta. om inte annat i barcelona i juni!!!

vill ni se hotellet vi skall bo på!??? så himla underbart snyuggt , mysigt o nära till beachen!

http://www.confortelhoteles.com/en/hotel-confortel-barcelona/









Kommentarer
Postat av: Tess

De där såg ju inte helt fel ut! Verry najs! =)

2010-04-09 @ 11:40:51
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0