Alla sover utan vi!

jag och min äldsta dotter sitter här uppe och kollar film, mannen min är med vänner o planerar lite svensexa och trista och tindra somnade samtidigt! så dessa två töser kommer vara morgonpigga:)
Jag har verkligen inget  att göra-. är så utråkqad och skiiiiit säger jag bara. Känns verkligen att man varitr ledig i dag!
Var tom på väg in till jobbet i dag på min egna lediga tid. saknar faktiskt det!!! trot el ej!

Har nu bestämt mig!!!! imorgon om mannen min ej skall jobba kommer jag stiga upp tidigare, dra på mig löparkläderna sätta på en kaffe stakr en, ta mina rappied cuts, tradolán o låta de gå ut i kroppoen sedan sätta på iphionen för att ge mig ut på en löprunda / snabb proimmis. och ju tidigare dästo bättre! så blir de. spelar ingen roll hur seg trött mm jag är! jag skall. bara göra de så kommmer man snabbt in i det!

en gng gjort lättt att göra igen! kanske tom kommer igng å att man går ut innan mannen gått upp på morgonen innan jobbet! de är mitt mål! och nu när de bölrjar bli ljust ute med så är de enklare!




Nu dax att kolla lite  shopping är på sådan shopping humör! fina sommar skor kanske?? ngng som vet ngn annan bra sida att shoppa från?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0