Kallt och segt

Dagen i dag startade bra! jag kom iväg och tog mina prover på vc men tydligen skulle jag vara fastande men inte fick jag veta det, tog proverna ändå!
Sedan så hann jag presic med pendeln in till jobbet, han ej ens stanna upp på perongen inna nde kom, så bra tajmat!

Väl framme vid fridhemsplan så kom jag med bussen till kungsbroplan ( stats byggnadskontoret) men sedan fick ja vänta poå bussen tbx, de hela toig sin lilla tid! jobbigt!
kom fram till kontroet o jobbade lite, sedna så bjöd en kollega på fruktsallad  så vi åt tillsammans, mysigt!:)
mer jobb, men kom ändå hem i bra tid, ja hann klart allt mitt!! skönt!

tog pendeln till barkarby för att möra upp min man, men tror ni han var i tid? fick sitta o vänta ute i kylan i en timme på honom! heehhe men de är han värd!!
sedna bar de av till ikea för att äta köttbulle menyn!
 och åter till bauhaouse för att shoppa lite till k. jobb!!!! och jag unnande mig en daimstrut, vilekt ja inte skulle gjort!! hmmmm, vilken smärta ja har i magen nu!!!!!!!

siter här hemma o fryser så in i attan, vill bara krypa ner i sängen o inte" jobba hemma jobba "! ja orkar inte!! heehe får se om ja kommer igng snart el skiter i de o ligger i sängen tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0