Planer för morgondagen!

Om jag är frisk vilket ja sklall vara !! och ÄR...
Skall jag spendera med min bästa vän MIa... min ääldsting! sedan har vi ju Madde men hon får en egen dag med mig med!

Skall höra om Mia vill med mig till ikea o handla skåpsinredning!!! samt shoppa lite fönstertitt!!!!! heeheh nada money here! inte lön för catta nej! måndag får väntas till!!! hemskt ju!

Sedna blir de en helkväll med Mia, men vad vi gör vet ja ej ännu!. ngt lkul!
Min man skal ut med sina vänner då Tomas fyller 30 år som oss alla andra!!!! Grattis till dig!

Men K skakll ej dricka, vi har ju en dag till vi måste få mycket klart..... festen e snart o måste vara klart med allt dså!!! SÅ ni våra vänner kom o hjälp osss!!!!!!

SKall bli bra väder med! så ngt jobb ute blir de imorgon, ald´vedon i kroippen o ny enegri i själen så skall de gå!
 trista en vecka knappt gammal o fortf på Neo BB



En busig Trista i sina värsta dar. snor allt och ölsjar att leva rövare, alla saker ligger överallt!!!" som ett bombnedslag!
inget hittas!!! som med min plånbok som flrsvann!!!!
 syns de inte på henne att hon är en buse??????????????????????


Kommentarer
Postat av: Lena

Klart att jag inte har glömt dig Catta!



Det ser ut som att ni börjar få ordning på huset och lilla Trista har blivit så stor. Skönt för dig att jobbet flyer också.



Nästa gång jag kommer till Stockholm blir troligtvis den 5 juni då det är dags att springa Marathon. Kom och möt mig på stadion så tar vi en fika, eller kanske en träff innan jag startar.



Hoppas övriga familjen mår bra.



KRAM/Lena

2010-04-24 @ 10:52:26
URL: http://www.metrobloggen.se/spena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0