Tankar och mera!

Kvällen i sig har vartit lugn! Trista sover nu, somnade som en stock!!!
Men de är bara skönt! man märker hur hon är så mycket gladare då hon börjat hos dagmamman!
Idag gick hon från kl 08 till 15... gick bra att lämna och glad var hon när jag hämtade henne!

Men ända tills hennes pappa kom hem, då börjar gnällandet, jag fattar ej varför! direkt han kommer hem blir hon klkängig o gnällig som faan på han!!!. kan ej slita sig alls!! bara pappas tjej!!!!

ganska skönt att få ha trista hos mamman så man jobbar el är sjuk! hon trivs med de samt hon behöver en regelbunden het nu när hon presic startat det.... blir de gför mycket hemma tid för henne förstår hon ej att de är där hon skall vara!!!



Trista plockar blommor med mig!!!!




Nu på kvällen satte min man upp lite kakel el rättare sagt sten ovan diskbänken ! så  snyggt!! lovar er kort imorogn då de blir klart! var tvungen att avsluta då kl blev så mycket!!!!!........


HItta ingen bild på vårt men i denna stil fast mörk antrasit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0