Tråkigt men gladare än gladast!

Sitter här och har så tråkigt, mår piss. el lite bättre i alalfall!:(
Men  två goda nyheter, R. från mitt job ringde, allt ser lovande ut! skall ha möte med dem på måndag, så nu får jag mer effektiv arbete, mer effektiva timmar arbetade o gjorda ej bara sittande, inte för att de enbart varit så men vill jobba hela tiden o vill att de skall leda till anställning, tjänst. vilket ser ut att bli så:) ja är glad!!!!!!!

nu energi har givit mig!!!!!!....... bra inför nya arbetsveckan!

SDedna så fick ja mail av mäklaren  vårt hus kommer värderas för mer än 4.2 milj, jehaaaa... glad är man!
gladare än gladast!!!! mina anigar gav mig tur!1!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0